Δραστηριότητες που αξίζει να υποστηρίζουμε

 

 

ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
  • eTwinning
  • Chemistry Network
  • Saferinternet
  • YRE

 

 

eTwinning Labels
.

1ο ΕΡΓΟ

Από τις διατροφικές συνήθειες του παρελθόντος στο μέλλον του φαγητού

2ο ΕΡΓΟ

Ο Κόσμος των Νέων

3ο ΕΡΓΟ

24 μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα

4ο ΕΡΓΟ

Η καθημερινότητα των νέων Ευρωπαίων

5ο ΕΡΓΟ

Ευρωπαίοι πολίτες με οικολογική συνείδηση

6ο ΕΡΓΟ

Δημιουργική σκέψη και Φιλοσοφία

7ο ΕΡΓΟ

Learning-By-Doing Geography And Green Habits

 
 
       

 

 

Το eTwinning είναι μία πρωτοβουλία της Ε.Ε.,

μέρος του σκέλους Comenius του προγράμματος της Δια βίου Μάθησης.

Καθοδηγείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και από τις Εθνικές Υπηρεσίες Υποστήριξης σε κάθε κράτος.

Παρέχει ασφαλές περιβάλλον ηλεκτρονικής επικοινωνίας ανάμεσα στα σχολεία για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς,

προκειμένου να επικοινωνούν και να συνεργάζονται δημιουργικά.

 

Θα επικοινωνήσουμε με άλλα ελληνικά και ευρωπαϊκά σχολεία,

θα ανταλλάξουμε ιδέες και απόψεις,

θα συνεργαστούμε για να δημιουργήσουμε τα έργα μας,

κερδίζοντας έτσι πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες, ανοίγοντας νέους ορίζοντες…

 

Φιλοξενία Ελλήνων μαθητών στην Ολλανδία 2017

 

filoxenia

https://youtu.be/CM7HLFEh4fY

 

Φιλοξενία Ελλήνων μαθητών στην Ολλανδία

Μάρτιος 2017

 

Η Αρχηγός της εκπαιδευτικής εκδρομής

Παναγιώτα Καραμπίνη

 

Οι Συνοδοί Καθηγητές

Ευσταθία Παπαναστασάτου - Ιωάννα Ταξιάρχη

 

 

Φιλοξενία Ολλανδών μαθητών στην Ελλάδα 2016

 

filoxenia

https://youtu.be/-IzoQ7PnscQ

 

Φιλοξενία Ολλανδών μαθητών στην Ελλάδα

Μάρτιος 2016

Η Αρχηγός του προγράμματος

Παναγιώτα Καραμπίνη

 

Η Ομάδα Υπευθύνων Προγράμματος

 

Ελένη Νέζη

Ευσταθία Παπαναστασάτου

Αναστασία Μπελογιάννη

Ιωάννα Ταξιάρχη

Μαρία Γρυλωνάκη

 

 

 

Φιλοξενία Ελλήνων μαθητών στην Ολλανδία 2015

 

filoxenia

https://www.youtube.com/watch?v=usTO9G4GI4I

 

Φιλοξενία Ελλήνων μαθητών στην Ολλανδία

Μάρτιος 2015

 

Η Αρχηγός της εκπαιδευτικής εκδρομής

Παναγιώτα Καραμπίνη

 

Οι Συνοδοί Καθηγητές

Ευσταθία Παπαναστασάτου

Ιωάννα Ταξιάρχη

 

Φιλοξενία Ολλανδών μαθητών στην Ελλάδα 2014

 

filoxenia

http://youtu.be/Z57y-AWmIrE

 

Φιλοξενία Ολλανδών μαθητών στην Ελλάδα

29/3/2014 - 6/4/2014

 

Η Αρχηγός του προγράμματος

Παναγιώτα Καραμπίνη

 

Η Ομάδα Υπευθύνων Προγράμματος

 

Ελένη Νέζη

Ευσταθία Παπαναστασάτου

Αναστασία Μπελογιάννη

Ιωάννα Ταξιάρχη

Μαρία Γρυλωνάκη

 

 

 

Φιλοξενία Ελλήνων μαθητών στην Ολλανδία 2013

 

filoxenia

Πρόγραμμα ... Παρουσίαση ... Αρθρο Εφημερίδας ... Φωτογραφίες ... Video Clips

Φιλοξενία Ελλήνων μαθητών στην Ολλανδία

9-15 Μαρτίου 2013

Στο πλαίσιο του εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού Προγράμματος E-Twinning, που πραγματοποιείται στο σχολείο μας με θέμα «Από τις διατροφικές συνήθειες του παρελθόντος στο μέλλον των τροφίμων», 19 Έλληνες μαθητές και τρεις καθηγητές του 1ου Γυμνασίου Ηλιούπολης φιλοξενηθήκαμε στην Ολλανδία από οικογένειες Ολλανδών μαθητών και καθηγητών αντίστοιχα του Heerbeeck College της πόλεως Best, οι οποίοι συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Το πρόγραμμα του εκπαιδευτικού αυτού ταξιδιού πραγματοποιήθηκε ως εξής:

Το Σάββατο, 9-3-13, φτάσαμε αεροπορικώς στην πόλη των Βρυξελλών στις 11.00 π.μ. και περιηγηθήκαμε στις Βρυξέλλες: Κεντρική Πλατεία, Μανεκέν Πις, Γκαλερί Βασίλισσας και Βασιλιά, Καθεδρικός Ναός του Αγίου Μιχαήλ και της Αγίας Γουδούλης, Πάρκο Βρυξελλών και Βασιλικό Παλάτι, Πάρκο Σινκατενέρ και Αψίδα Θριάμβου, Ευρωπαϊκό τετράγωνο με τα διοικητικά κτίρια της Ε.Ε. Αναχωρήσαμε από την πόλη των Βρυξελλών στις 19.00 και φτάσαμε στις 20.30 στην πόλη Best, όπου μας υποδέχτηκαν οι οικογένειες των Ολλανδών που θα μας φιλοξενούσαν. Κατά τη διάρκεια της φιλοξενίας αυτής, ξεναγηθήκαμε από τους Ολλανδούς φιλοξενούντες στα ακόλουθα μέρη:

Την Κυριακή, 10-3-13, επισκεφτήκαμε και περιηγηθήκαμε • στην πόλη Μάαστριχτ, • στο νοτιότερο άκρο της Ολλανδίας Βάαλς, όπου ενώνονται οι τρεις χώρες: Ολλανδία, Βέλγιο και Γερμανία • και στις ασβεστολιθικές σπηλιές στο Βάλκενμπουργκ.

Τη Δευτέρα, 11-3-13, επισκεφτήκαμε το Heerbeeck College, όπου γνωρίσαμε τους χώρους του ολλανδικού σχολείου και συζητήσαμε για διάφορα εκπαιδευτικά ζητήματα, όπως τα σχολικά μαθήματα και τις δραστηριότητες, το πρόγραμμα διδασκαλίας, τα βασικά χαρακτηριστικά της οργάνωσης του ολλανδικού σχολείου και της ολλανδικής εκπαίδευσης. Δύο μαθητές μας έδωσαν συνέντευξη σε δημοσιογράφο εφημερίδας του Eindhoven και η συνέντευξη δημοσιεύτηκε σε άρθρο της εφημερίδας. Επίσης, γίναμε δεκτοί από το Δήμαρχο της πόλεως Best στο Δημαρχιακό Μέγαρο, όπου ο Δήμαρχος μάς υποδέχτηκε θερμά και δέχτηκε από το Δήμαρχο Ηλιούπολης μία επιστολή, ένα δώρο και το μετάλλιο της πόλης (Ηλιούπολης), τα οποία του παρέδωσε η αρχηγός του προγράμματος και της εκπαιδευτικής εκδρομής Π. Καραμπίνη.

Την Τρίτη, 12-3-13, επισκεφτήκαμε και περιηγηθήκαμε στο Άμστερνταμ, όπου κάναμε και βόλτα με βάρκα στα κανάλια της πόλης και στο μουσείο Βαν Γκογκ.

Την Τετάρτη, 13-3-13, οι Ολλανδοί μαθητές μάς παρουσίασαν στο χώρο του σχολείου τις εργασίες τους πάνω στο project, που είχαν εκπονήσει κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, και έγινε η σχετική συζήτηση και η εξαγωγή συμπερασμάτων. Όλες οι εργασίες παρουσιάζονται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του έργου e-twinning.

Την Πέμπτη, 14-3-13, επισκεφτήκαμε και περιηγηθήκαμε το Κιντερντάικ, ένα παραδοσιακό ολλανδικό χωριό με ανεμόμυλους, όπου γνωρίσαμε πώς είναι εσωτερικά ένας ολλανδικός ανεμόμυλος και πώς λειτουργεί. Μάθαμε επίσης σημαντικές πληροφορίες για την τεχνογνωσία των Ολλανδών πάνω στη διαχείριση των υδάτων (παρακολούθηση σχετικού βίντεο), πράγμα για το οποίο φημίζονται παγκοσμίως. Επίσης, επισκεφτήκαμε και περιηγηθήκαμε την πόλη της Χάγης, όπου γνωρίσαμε εκτός από τα διοικητικά κτίρια, όπως το Διεθνές Δικαστήριο, και το ιστορικό κέντρο της πόλης και επισκεφτήκαμε το μουσείο Escher. Το βράδυ έγινε το αποχαιρετιστήριο δείπνο στο χώρο του σχολείου, όπου οι Ολλανδοί μαθητές είχαν μαγειρέψει τυπικά ολλανδικά φαγητά.

Την Παρασκευή, 15-3-13, αναχωρήσαμε στις 11.00 για Βρυξέλλες. Περιηγηθήκαμε στο Ατόμιουμ και στην Grand Place, όπου γευματίσαμε και επισκεφτήκαμε τις φημισμένες schokolateries. Αναχωρήσαμε για το αεροδρόμιο των Βρυξελλών στις 17.30. Η πτήση μας αναχώρησε στις 20.00 και φτάσαμε στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος στις 00.10, του Σαββάτου, 16-3-13.

Το εκπαιδευτικό αυτό ταξίδι πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με το πρόγραμμα, υλοποιήθηκαν οι στόχοι του, ενώ οι μαθητές επέδειξαν άψογη συμπεριφορά και ήθος. Γνώρισαν τις συνήθειες, την καθημερινή ζωή και την κουλτούρα των Ολλανδών συμμαθητών τους, ξεναγήθηκαν και περιηγήθηκαν σε σημαντικά μνημεία και αξιοθέατα της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς, εργάστηκαν πάνω στο θέμα του προγράμματός μας, επικοινώνησαν χρησιμοποιώντας την Αγγλική Γλώσσα με τους Ολλανδούς συμμαθητές τους και τις οικογένειές τους και δέθηκαν με αυτούς με δεσμούς φιλίας, γνωρίζοντας στην πράξη την Ευρωπαϊκή διάσταση της Εκπαίδευσης και τη σημασία της διαχρονικής αξίας της φιλοξενίας. Θεωρώντας, λοιπόν, ότι μέσω των προγραμμάτων αυτών υλοποιούνται σημαντικοί παιδαγωγικοί στόχοι, θέσαμε τα θεμέλια για τη συνέχιση της φιλίας των δύο σχολείων.

 

Η Αρχηγός της εκπαιδευτικής εκδρομής

Παναγιώτα Καραμπίνη

 

Οι Συνοδοί Καθηγητές

Ευτυχία Ευσταθίου - Ευσταθία Παπαναστασάτου

 

 

Φιλοξενία Ολλανδών μαθητών στην Ελλάδα 2012

 

filoxenia

Πρόγραμμα ... Φωτογραφίες ... Video Clips

Φιλοξενία Ολλανδών μαθητών στην Ελλάδα

20-27 Απριλίου 2012

Στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning, 16 Ολλανδοί μαθητές του Heerbeeck College της πόλεως Best, 2 καθηγητές και η διευθύντρια του Ολλανδικού σχολείου φιλοξενήθηκαν από τις 20 έως τις 27 Απριλίου 2012 στην Ελλάδα από τις οικογένειες των Ελλήνων μαθητών του σχολείου μας που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Κατά τη διάρκεια της φιλοξενίας ξεναγήσαμε τους Ολλανδούς φιλοξενούμενούς μας σε διάφορα μέρη της πατρίδας μας. Επισκεφθήκαμε και ξεναγηθήκαμε στο Μουσείο Μαραθωνίου Δρόμου, στον Τύμβο του Μαραθώνα, στο ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο, στην Ακρόπολη και στο Μουσείο Ακροπόλεως. Περιηγηθήκαμε στο Θησείο, στο Μοναστηράκι και στην Πλάκα. Παρακολουθήσαμε ομιλία σχετική με το θέμα μας, τη Διατροφή, στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και απολαύσαμε εικονική διαδραστική περιήγηση στην Αρχαία Αγορά στη Θόλο του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού. Επισκεφθήκαμε επίσης το Θέατρο της Επιδαύρου και τον αρχαιολογικό χώρο των Μυκηνών και του Θησαυρού του Ατρέως, καθώς και τη γραφική πόλη του Ναυπλίου.

Οι Έλληνες και οι Ολλανδοί μαθητές εργαστήκαμε μαζί και στο χώρο του σχολείου μας. Παρακολουθήσαμε τις παρουσιάσεις των εργασιών που πραγματοποίησαν οι Έλληνες μαθητές σχετικά με τη Διατροφή σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς, παρακολουθήσαμε δύο διδασκαλίες από τη Διευθύντρια του σχολείου μας, εργαστήκαμε ομαδικά στην αίθουσα των ηλεκτρονικών υπολογιστών και στη βιβλιοθήκη, καταγράφοντας τις εμπειρίες μας από την εβδομάδα αυτή της φιλοξενίας και ετοιμάζοντας φωτογραφικό υλικό και αφίσες.

Την Πέμπτη, 26 Απριλίου 2012, Έλληνες και Ολλανδοί διασκεδάσαμε μαζί στο αποχαιρετιστήριο δείπνο, δοκιμάζοντας ελληνικά παραδοσιακά φαγητά που είχαν ετοιμάσει οι γονείς των Ελλήνων μαθητών, χορεύοντας και τραγουδώντας. Μαθητές του σχολείου μας χόρεψαν παραδοσιακούς ελληνικούς χορούς και τραγούδησαν ελληνικά και ξένα τραγούδια. Αποχαιρετιστήκαμε σε μια ατμόσφαιρα γεμάτη συγκίνηση!

Η φιλοξενία αυτή ήταν μία εξαιρετική εμπειρία για όλους. Οι μαθητές μας εργάστηκαν ομαδικά πάνω στο θέμα του προγράμματος, δέθηκαν με δεσμούς φιλίας και γνώρισαν στην πράξη τη σημασία της ευρωπαϊκής διάστασης στην εκπαίδευση. Μαθητές, καθηγητές, γονείς, δημοτικοί φορείς πρόσφεραν ό, τι καλύτερο, με θέρμη και ενθουσιασμό, αναδεικνύοντας την αξία της ελληνικής φιλοξενίας.

 

Η Ομάδα Υπευθύνων Προγράμματος

 

Παναγιώτα Καραμπίνη

Ευσταθία Παπαναστασάτου

Ευτυχία Ευσταθίου

Αναστασία Μπελογιάννη

 

.

 

1ο ΕΡΓΟ : Από τις διατροφικές συνήθειες του παρελθόντος στο μέλλον του φαγητού

 

"From the past alimentary habits to the future of the food"

http://new-twinspace.etwinning.net/web/p63379/

 

Στο eTwinning έργο μας θα συλλέξουμε πληροφορίες σχετικά με την παραδοσιακή μαγειρική της περιοχής μας.

Θα ανακαλύψουμε τις διατροφικές παραδόσεις μας, τις συνήθειες στη μαγειρική των προηγούμενων γενεών από τα αρχαία χρόνια μέχρι τις μέρες μας και θα γνωρίσουμε τις παραδόσεις των συνεργατών μας, ανταλλάσσοντας πληροφορίες με αυτούς.

Θα συσχετίσουμε τις διατροφικές συνήθειες και τη μαγειρική με την τοπική ιστορία, εξετάζοντας τις κοινωνικές συνθήκες του παρελθόντος, καθώς επίσης και με την οικονομική και τεχνολογική εξέλιξη, που θα μας φέρει στη σύγχρονη εποχή της παγκοσμιοποίησης που επιδρά και στο τομέα της διατροφής και της μαγειρικής.

Κατά τη διάρκεια του έργου μας θα μάθουμε πώς να συγκεντρώνουμε, να συγκρίνουμε και να ταξινομούμε πληροφορίες, να μοιραζόμαστε τη γνώση μας με άλλους, να επικοινωνούμε, να δημιουργούμε ψηφιακές πηγές και να χρησιμοποιούμε εργαλεία ΤΠΕ.

etw_qualitylabel_60053_en 2011-13

 

etw_pupilcertificate_60053_en 2011-13

 

2ο ΕΡΓΟ : Ο Κόσμος των Νέων

 

Ο Κόσμος των Νέων

Die Welt der Jugendlichen

...

 

3ο ΕΡΓΟ : 24 μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα
.

"24 Tage bis Weihnachten"

Κατά την διάρκεια των τριών μηνών (Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2012) ασχοληθήκαμε με την Α’ τάξη κατά την διάρκεια της διδασκαλίας των Γερμανικών με ένα πρόγραμμα e-twinning.

 Το θέμα του προγράμματος είναι «24 Tage bis Weihnachten», (24 μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα).

Είχε σαν στόχο:

  • την δημιουργία ενός «Adventskalender», χριστουγεννιάτικου ημερολογίου,
  • την γνωριμία των χριστουγεννιάτικων εθίμων, παραδόσεων, τραγουδιών και ιστοριών από όλες τις συνεργαζόμενες χώρες,
  • την επικοινωνία μεταξύ παιδιών από διάφορες χώρες στην Γερμανική Γλώσσα,
  • την ενεργοποίηση των μαθητών στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας και
  • την καλλιέργεια της δημιουργικότητας.

 Όλη η διαδικασία του πρoγράμματος αναρτήθηκε στην πλατφόρμα του e-twinning. Κάθε σχολείο από τις επτά χώρες που συμμετείχαν έστειλε σ’ ένα άλλο την δημιουργία των παιδιών (το ημερολόγιο με τις εκπλήξεις, τα γλυκά και τις κάρτες) και έτσι κάθε σχολείο είχε να περιμένει από μια έκπληξη.

Όταν το δικό μας σχολείο παρέλαβε το «πακέτο του», κάναμε με τα παιδιά της Α’ τάξης μια μικρή «γιορτούλα», για να να το ανοίξουμε και να στείλουμε τις εντυπώσεις μας και στα άλλα σχολεία.

Τα αποτελέσματα όλων των σχολείων θα σχολιαστούν στην τάξη, έτσι ώστε να γνωρίσουμε τα χριστουγεννιάτικα έθιμα όλων των χωρών.

 

 

 

Στην πλατφόρμα του προγράμματος αναρτήσαμε και ένα έγγραφο με τα ελληνικά χριστουγεννιάτικα έθιμα, φωτογραφίες των οποίων είχαμε βάλει σε κάθε ένα από τα 24 παραθυράκια του ημερολογίου που στείλαμε.

 

 

 

 

 

4ο ΕΡΓΟ : Η καθημερινότητα των νέων Ευρωπαίων.

 

Ηλιούπολη, 15 Νοεμβρίου 2012

 Αγαπητοί γονείς,

 Με αυτή την επιστολή θα ήθελα να σας ενημερώσω, οτι κατά την διάρκεια του σχολικού έτους 2012-2013 θα ασχοληθούμε κατά την διάρκεια του μαθήματος των Γερμανικών με ένα πρόγραμμα e-twinning.

 Το θέμα του προγράμματος είναι «Alltag der jungen Europaer», (Η καθημερινότητα των νέων Ευρωπαίων).

Έχει σαν στόχο:

  • την επικοινωνία μεταξύ εφήβων από διάφορες χώρες στην Γερμανική Γλώσσα,
  • την ενεργοποίηση των μαθητών στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας (σ’ένα φυσικό περιβάλλον),
  • την αυτόνομη μάθηση,
  • την καλλιέργεια της δημιουργικότητας,
  • την γνωριμία άλλων συνηθειών και ανθρώπων καθώς και της καθημερινότητας εφήβων από άλλες χώρες,
  • την δημιουργία φιλιών και
  • την χρησιμοποίηση των Νέων Τεχνολογιών.

Ευχαριστώ για την συνεργασία σας και είμαι στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε απορία. 

                                                            Η καθηγήτρια Γερμανικών

                                                                 Μπερέτσου Μάρα

 

5ο ΕΡΓΟ : Ευρωπαίοι πολίτες με οικολογική συνείδηση

 

ETWINNING EUROPEAN ECOCITIZEN

Ευρωπαίοι πολίτες με οικολογική συνείδηση

 

Εκπροσώπηση του σχολείου μας σε πανευρωπαϊκό συνέδριο του Ε-twinning που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα 8 -10 Νοεμβρίου 2012

 

Επίσημη ιστοσελίδα   http://www.etwinning.gr/pdwathens/

 

http://www.youtube.com/watch?v=-WD4BFSe-6c

 

http://new-twinspace.etwinning.net/web/p87442/

 

https://sites.google.com/site/europeanecocitizen2012/

 

 

 

6ο ΕΡΓΟ : Δημιουργική σκέψη και Φιλοσοφία.

 

“A project for creative thinking  and philosophy: Tell me a story”

  • Ένα Project Δημιουργικής Σκέψης και Φιλοσοφίας: Πες μου ένα Παραμύθι…») 2013-2015.

 

 

 

http://issuu.com/panagiotakarampini/docs/english_version_a_project_for_creat
( Παρουσίαση ebook)


http://youtu.be/Z57y-AWmIrE  (φιλοξενία στην Ελλάδα)


https://www.youtube.com/watch?v=usTO9G4GI4I  (φιλοξενία στην Ολλανδία)

 

etw_certificate_98066_en 2013

etw_qualitylabel_71632_en 2013-2015

etw_pupilcertificate_71632_en 2015

...

 

7ο ΕΡΓΟ : Learning-By-Doing Geography And Green Habits

 

Learning-By-Doing Geography And Green Habits

.

 

 

 

 

8ο ΕΡΓΟ : Orphée , le poète duTwinspace

 

eTwinning Team
1. Dear Eudoxia Papaefthimiou (1o Γυμνάσιο Ηλιούπολης),

Congratulations! You have been just awarded with the European Quality Label for the work you have done in eTwinning.

Αγαπητή/έ Eudoxia  Papaefthimiou,

Συγχαρητήρια! Το σχολείο σας βραβεύθηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για την τελειότητα της εργασίας σας στο έργο eTwinning "Orphée , le poète duTwinspace". Αυτό σημαίνει πως η εργασία σας, η εργασία των μαθητών και του σχολείου σας έχει αναγνωριστεί στο  υψηλότερο Ευρωπαϊκό επίπεδο.

Συγχαρητήρια για το ευφάνταστο έργο σας, τόσο από άποψη θεματολογίας,όσο κι από άποψη επικοινωνίας και συνεργατικότητας. Οι μαθητές συμμετείχαν στα φόρουμ, είχαν μια καλή συνεργασία και επικοινωνία καθόλη τη διάρκεια των εργασιών. Ιδιαίτερα επιτυχής η χρήση των συνεργατικών εργαλείων στη δημιουργία του τελικού προϊόντος, η ενσωμάτωση στη διδακτέα ύλη με ιδιαίτερη προσέγγιση στις τέχνες (μουσική, ζωγραφική, λογοτεχνία-ποίηση). Άριστη η αξιολόγηση και η διάχυση του έργου. Η Ευρωπαϊκήετικέτα ποιότητας σας απονέμεται επάξια και ελπίζουμε να συνεχίσετε με το ίδιο πάθος στο eTwinning. Mε εκτίμηση, η ΕΥΥ της δράσης eTwinning.

 

.

 

 

 

9ο ΕΡΓΟ : LET'S CHANGE THE WORLD BY POETRY

 

eTwinning Team

2. Dear Eudoxia Papaefthimiou (1o ΓυμνάσιοΗλιούπολης),


Congratulations! You have been just awarded with the European Quality Label for the work you have done in eTwinning.

Αγαπητή/έ Eudoxia  Papaefthimiou,

Συγχαρητήρια! Το σχολείο σας βραβεύθηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για την τελειότητα της εργασίας σας στο έργο eTwinning"LET'S CHANGE THE WORLD BY POETRY". Αυτό σημαίνει πως η εργασία σας, η εργασία των μαθητών και του σχολείου σας έχει αναγνωριστεί στο  υψηλότερο Ευρωπαϊκό επίπεδο.
Αρκετά καλή προσπάθεια υλοποίησης ενός eTwinningέργου. Θετικά στοιχεία αποτελούν: η θεματολογία του έργου και η πολύ καλή ανάπτυξη και προσέγγιση του, η ενεργή συμμετοχή των μαθητών στις δραστηριότητες του έργου και η χρήση εργαλείων ΤΠΕ για την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων.
Σαν αποτέλεσμα, θα λάβετε ένα πιστοποιητικό το οποίο μπορείτε να επισυνάψετε στην ιστοσελίδα σας και να το εκθέσετε σε μία περίοπτη θέση στο σχολείο σας. Επίσης, το έργο σας θα εμφανιστεί σε έναν ειδικό χώρο της Ευρωπαϊκής Διαδικτυακής Πύλης στο www.etwinning.net.

Για μία ακόμη φορά, συγχαρητήρια για αυτό το μοναδικό επίτευγμα και ελπίζω να συναντηθούμε σε κάποια από τις εκδηλώσεις eTwinning κατά τη διάρκεια του έτους.
Καλή συνέχεια στο δημιουργικό σας έργο!
Allthebest,
Με τους καλύτερους χαιρετισμούς μου
eTwinningTeam

.

 

 

 

10ο ΕΡΓΟ : “Designing a ‘real’ company” (Σχεδιάζοντας μια «πραγματική» επιχείρηση)

 

eTwinning Team

Σχεδιάζοντας μια «πραγματική» επιχείρηση

https://youtu.be/oNYc9Q86WRA (τελικό video)

https://youtu.be/-IzoQ7PnscQ (φιλοξενία στην Ελλάδα)

https://youtu.be/CM7HLFEh4fY (φιλοξενία στην Ολλανδία)

etw_certificate_119024_en 2015

 

Το 1ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης συμμετέχει στο δίκτυο

"Chemistry is All Around Network" ως «Συνεργαζόμενο Σχολείο» (Associate School),

αναλαμβάνοντας την οργάνωση δράσεων διάχυσης των σκοπών και στόχων του εν λόγω προγράμματος δια βίου μάθησης.

Περισσότερες πληροφορίες για το"Chemistry is All Around Network" μπορείτε να βρείτε σε αυτό το φυλλάδιο

καθώς και στο επίσημο portal του προγράμματος http://www.chemistryisnetwork.eu

 

Chemistry is All Around Network

 

Life Long Learning Programme – Comenius Subprogramme

“Chemistry is All Around Network” (CIAAN)

Δίκτυο: «Η Χημεία είναι παντού»

(Project No 518300-LLP-2011-IT-COMENIUS-CNW)

http://www.chemistryisnetwork.eu

 

                Το Ευρωπαϊκό δίκτυο Chemistry is All Around Network(CIAAN – «Η Χημεία είναι παντού») δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει την αναγκαιότητα εξεύρεσης αποτελεσματικών τρόπων αύξησης του επιστημονικού (και ιδιαίτερα του χημικού) γραμματισμού του γενικού πληθυσμού και την προώθηση της δια βίου μάθησης των θετικών επιστημών.

Τα μέλη του δικτύου CIAAN θα συνεργαστούν στενά μέσα από μια σειρά στοχευμένων δράσεων για την επίτευξη των παρακάτω στόχων: α) Ανάδειξη τρόπων παρώθησης του ενδιαφέροντος των μαθητών για το μάθημα της Χημείας, β) Ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών διδακτικής της Χημείας, γ) Ανάδειξη τρόπων επιτυχούς και αμοιβαία επωφελούς «επικοινωνίας» μεταξύ των ερευνητών Χημείας και των δασκάλων Χημείας.

Στο δίκτυο CIAAN συμμετέχουν 11 εταίροι (partners) από ισάριθμες Ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίες είναι αλφαβητικά οι εξής: Βέλγιο, Βουλγαρία, Ελλάδα, Ιρλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Πολωνία, Πορτογαλία, Σλοβακία, Τουρκία και Τσεχία.

Κεντρικός εταίρος (project promoter) του δικτύου CIAAN είναι το Τμήμα Χημείας του Πανεπιστημίου της Γένοβα (Ιταλία). H Ελλάδα εκπροσωπείται στο δίκτυο μέσω του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων με επιστημονικό υπεύθυνο τον Αναπληρωτή Καθηγητή Διονύσιο Κουλουγλιώτη.

Το CIAAN θα έχει συνολική διάρκεια 3 έτη, με επίσημη έναρξη την 1/12/2011.

 

 

 

 

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

            Στο 1ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης, με υπευθυνότητα και ευαισθησία, υποστηρίζεται έμπρακτα η Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο. Στον σύνδεσμο αυτό, γονείς και μαθητές θα βρουν χρήσιμες πληροφορίες για την ενημέρωσή τους, καθώς και τις συμμετοχές του σχολείου μας στους ετήσιους διαγωνισμούς του Υπουργείου Παιδείας για την «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου».

.

 

 

Η Περιβαλλοντική Ομάδα του σχολείου μας είναι μέλος του Διεθνούς προγράμματος ΝΕΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ και ενεργοποιείται από το 2013 με άρθρα σχετικά με το περιβάλλον  

YRE est ...
Jeunes Reporters pour l'Environnement (JRE) est un réseau de jeunes international engagé dans l'éducation au développement durable (EDD). Il est coordonné par la Fondation pour l'Education à l'Environnement (FEE) et opère dans plus de 25 pays.
Jeunes reporters, âgés entre 11 et 21, enquêtent sur des questions et des problèmes environnementaux et de proposer des solutions à travers des reportages d'investigation, le journalisme photographique ou vidéo.

Inscription dYRE είναι ...

Νέοι Δημοσιογράφοι για το Περιβάλλον (YRE) είναι ένα δίκτυο διεθνούς νεολαία που ασχολούνται με την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΕΑΑ). Συντονίζεται από το Ίδρυμα για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (FEE) και δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 25 χώρες.
Νέοι Δημοσιογράφοι, ηλικίας μεταξύ 11 και 21, τη διερεύνηση περιβαλλοντικά θέματα και προβλήματα και να προτείνει λύσεις μέσω διερευνητικών εκθέσεων, φωτογραφίας ή βίντεο δημοσιογραφία.

Votre école a été enregistré avec succès! Novembre 2013
S'il vous plaît patienter pendant que la personne de contact de votre pays permet à votre compte ...Bienvenue!
YRE is...
Young Reporters for the Environment (YRE) is a network of international youth engaged in Education for Sustainable Development (ESD). It is coordinated by the Foundation for Environmental Education (FEE) and operates in more than 25 countries.
Young Reporters, aged between 11 and 21, investigate environmental issues and problems and propose solutions through investigative reporting, photographic or video journalism.

Your school has been successfully registered! November 2013
Please wait while your country's contact person enables your account...Welcome!

.

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player